BingoLottos Frågor & svar

Har du frågor om hur du spelar och köper en bingolott i appen, hur ditt spelkonto fungerar, hur du hämtar ut dina vinster eller något annat som rör BingoLotto? Klicka på kategorierna nedan för att läsa de vanligaste frågorna och svaren.

Digitala bingolotter

Hur funkar lotterna man köper på hemsidan eller i appen?

Mitt spelkonto

Jag har problem med mitt spelkonto, vad ska jag göra?

Spela i appen

Hur spelar jag BingoLotto i mobilen och vad är duttläge? 

Spelansvar – Tillsammans

Vad är insättningsgränser, kan jag få hjälp med att ta en paus från spelandet och finns det någon åldersgräns på spel?

BingoLotto utomlands

Kan jag spela BingoLotto och köpa bingolotter om jag bor utomlands?

Ring till programmet

Vem kan ringa till programmet och vad kostar det? 

Rätta lotten

Hur rättar jag min bingolott? 

Vinster & vinstchanser

Hur får jag ut vinsterna på en papperslott eller en digital lott?

Om bingolotten

Vad kostar bingolotten och finns det någon åldersgräns?

Prenumeration

Vanliga frågor gällande prenumeration

Tv-programmet

Vilken tid börjar BingoLotto och vilka artister kommer?

Publik i BingoLotto

Hur bokar jag platser?  

Marknadsföring & reklam

Varför får jag reklam från er? 

BingoLottos flytt till Sjuan

Vad betyder det att BingoLotto byter kanal?

Hittar du inte din fråga här?

För att vi ska kunna ge dig bästa service där du får svar snabbt hänvisar vi till vårt kundcenter på telefon 0771-440 440. Du har även möjlighet att skicka in din fråga här. Välkommen att kontakta oss på BingoLotto!

När får jag svar på mitt ärende?

Ärenden som kommit in till oss via vårt kontaktformulär tas om hand och besvaras utav vårt kundcenter så fort som möjligt. Då vi har en extra stor volym av spelare under våra storomgångar kan dock svarstiden på ditt ärende ta längre tid. Vi ber om överseende för detta.