Har du frågor om hur du spelar och köper en bingolott i appen, hur ditt spelkonto fungerar, hur du hämtar ut dina vinster eller något annat som rör BingoLotto? Klicka på kategorierna nedan för att läsa de vanligaste frågorna och svaren.
Hur funkar lotterna man köper på hemsidan eller i appen?
Jag har problem med mitt spelkonto, vad ska jag göra?
Hur spelar jag BingoLotto i mobilen och vad är duttläge?
Vad är insättningsgränser, kan jag få hjälp med att ta en paus från spelandet och finns det någon åldersgräns på spel?
Kan jag spela BingoLotto och köpa bingolotter om jag bor utomlands?
Vem kan ringa till programmet och vad kostar det?
Hur rättar jag min bingolott?
Hur får jag ut vinsterna på en papperslott eller en digital lott?
Vad kostar bingolotten och finns det någon åldersgräns?
Vanliga frågor gällande prenumeration
Vilken tid börjar BingoLotto och vilka artister kommer?
Hur bokar jag platser?
Varför får jag reklam från er?
Vad betyder det att BingoLotto byter kanal?
För att vi ska kunna ge dig bästa service där du får svar snabbt hänvisar vi till vårt kundcenter på telefon 0771-440 440. Du har även möjlighet att skicka in din fråga här. Välkommen att kontakta oss på BingoLotto!
Ärenden som kommit in till oss via vårt kontaktformulär tas om hand och besvaras utav vårt kundcenter så fort som möjligt. Då vi har en extra stor volym av spelare under våra storomgångar kan dock svarstiden på ditt ärende ta längre tid. Vi ber om överseende för detta.
Vi har 18-årsgräns för alla våra spel.
Hur ser ditt spelade ut? Gör självtestet
eller ring stödlinjen på 020-819 100.
Mer om ansvarsfullt spelande här
Folkspel, orgnr 802405-2063, innehar spellicens utgiven av Spelinspektionen.