Frågor och svar om BingoLotto

Har du funderingar och frågor om BingoLotto? Då har du kommit rätt! Här har vi samlat de vanligaste frågorna och svaren om allt från hur du vinner, får ut din vinst till hur ditt Folkspelskonto fungerar.

Om du inte hittar rätt på svaret till din fråga är du alltid välkommen att kontakta oss på BingoLotto!

Här är de vanligaste frågorna just nu

 

När får jag svar på mitt ärende?

Ärenden som kommit in till oss via vårt kontaktformulär tas om hand och besvaras utav vårt kundcenter. Då vi haft en extra stor volym av spelare under Jul och nyår har dock svarstiden på era ärenden förlängts en del. I nuläget får man räkna kring runt 15 arbetsdagar innan man får svar på sitt ärende. Det går dock alltid att ringa till vårt kundcenter på telefon 0771-440440.

Vad kan jag fråga om i BingoLottos sociala medier?

I vår chattfunktion på sociala medier såsom facebook och Instagram med mera svarar vi enbart på frågor som rör TV-programmet och dess innehåll. För frågor gällande Prenumeration, lottleverans, Digitala bingolotter, fakturor hänvisar vi till vårt kundcenter på telefon 0771-440440 alt att ni skickar in er fråga via det formulär ni finner här.

 

Bingo online

Öppna avsnitt

Dina Bingolotter

Öppna avsnitt

TV-programmet

Öppna avsnitt

Rätta lotten

Öppna avsnitt

Vinster och vinstchanser

Öppna avsnitt

Ringa till programmet

Öppna avsnitt

Din prenumeration

Öppna avsnitt

Digitala Bingolotter

Öppna avsnitt

Spela BingoLotto i mobilen

Öppna avsnitt

Mitt spelkonto

Öppna avsnitt

Insättning och uttag

Öppna avsnitt

Bonus och Poäng

Öppna avsnitt

Information och reklam

Öppna avsnitt